وضعیت هوای گیلان در این هفته....

با سلام خدمت همه دوستان

 

شنبه در گیلان هوا نیمه آفتابی خواهد بود.در برخی از نقاط استان بصورت محلی افزایش ابر و احتمال بارش بسیار پراکنده باران به همراه وزش باد دور از انتظار نیستش.

موجی روی دریای سیاه دیده میشه(در نقشه پایین برای شما عزیزان علامت زدم) که به سمت ترکیه کشیده شده.این موج بامداد یکشنبه وارد گیلان خواهد شد و موجب وزش باد و بارش پراکنده باران به ویژه از بامداد تا اوایل ظهرمیشه.سیستم حرکته بسیار سریعی داره بنابراین از بعدازظهرهمون روز یعنی یکشنبه از سمت غرب استان کاهش ابر و بارش داریم.

 

 

     

 

 

طبق آخرین تغییرات در الگوها به نظر میرسه از دوشنبه کم کم هوا روبه گرمی بره.اوجش برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هستش.(هر چند برخی از الگوهای معتبر جهان در تعداد روزهایی که هوا پایدار و گرمه کمی باهم اختلاف نظر دارند) به هرحال اطلاع رسانی خواهد شد.

جدید(94/1/16 - 14:30) احتمال اینکه جمعه هم هوا آفتابی و گرم باشه بسیار زیاد شده.اون شب گفتم برخی از الگوها در تعداد روزهایی که در گیلان هوا گرم و آفتابی خواهد بود باهم اختلاف نظر دارن،خداروشکر جمعه هم بهش اضافه شد.چشمکهرچند بعد از این گرما از شنبه انشاالله سیستم بارش زا و تقربیاً سردی داریم که در روزهای آینده حتماً شما عزیزان رو درجریان خواهم گذاشت.

 

نقشه جنب حاره ای یا همون فرا رفت هوای گرم از مناطق جنوب به شمال رو ملاحظه میفرمایید که از دوشنبه بتدریج منطقه مارو تحت تاثیر قرار میده.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حماد
ساعت23:16---18 فروردين 1394
رنگ و بوی بهار کم کم داره میاد
فصلی که بهترین آب و هوا رو داره
پاسخ:سلام.آره فدات شم.بوی بهار بامو.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 فروردين 1394برچسب:, | 23:14 | نویسنده : سید سجاد حاتم زاده |