هوای قاطی پاتی استان گیلان از فردا تا اوایل هفته آینده.....

با عرض سلام خدمت گیلانی های عزیز.

خب من یه عذرخواهی به شما بدهکارم بابت اینکه روز دوشنبه صبح تاظهر که مصادف با عید غدیر بود ما دربرخی از نقاط استان بارندگی داشتیم.منتهی مراتب درپستهای قبلی اشاره کرده بودم که اوضاع آروم هستش!! بارشهایی که در روز دوشنبه دیدیم مربوط به موج اولی بود که از مرزهای غربی کشور وارد شد.خب من فکر میکردم تا قزوین بالا میاد وبعدش بای بای میکنه تو نگو ترکشش مارومیگیره خنده

خب گفتیم این هفته آرومه...خب من ناپایداری خاصی نمی بینم.افزایش دمایی که گفتم امروز رخ داد.جالب اینجاست هم کم فشار وارد استان میشه وهم موج دومی ازبارشها که ازامشب وارد غرب کشور خواهد شد ترکشش مارو میگیره.پس چی شد؟اگه یه وقت دیدید یه جا آفتاب وحالت بادگرمی هستش و یه جا دیگه یه رگباری زد تعجب نکنید.استان گیلانو مرد هزار چهره چشمکواما هفته آینده......

آن پرفشاراواخر مهرماه خواهد آمدچشمک

 

اینم تصویری زیبا که موج وارد غرب کشور شده (هم اکنون)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 مهر 1393برچسب:, | 19:35 | نویسنده : سید سجاد حاتم زاده |